Zdecyduj się ofertę naszych specjalistów z Wieża S.C. Działamy na terenie Warszawy i proponujemy rozwiązania, które doskonale sprawdzą się w niemal każdej branży. Dołącz do grona osób, które z pomocą nowoczesnych technologii rozwinęły swoją działalność. Zarządzanie firmą jeszcze nigdy nie było tak proste – systemy CRM i ERP to doskonały wybór dla każdego przedsiębiorstwa.

Comarch ERP Optima cechuje modułowa, bardzo wygodna forma- użytkownicy mogą tworzyć własne zestawy, dostosowane do aktualnych oczekiwań. Jeśli obawiasz się, że nie będziesz wiedział jak w stu procentach wykorzystać potencjału prezentowanych systemów, szkolenia CRM są dla Twojej firmy idealnym rozwiązaniem. Korzystają z nich przedsiębiorcy związani z różnymi branżami. Warto podkreślić, że są one przeprowadzane przez najlepszych specjalistów, którzy mogą pochwalić się wieloletnim doświadczeniem.

System ERP Optima to:
  • moduł nakierowany na sprzedaż i gospodarkę magazynową,
  • moduł księgowy,
  • moduł dla potrzeb procesów kadrowo-płacowych,
  • rozwiązania dla biur rachunkowych,
  • moduł do tworzenia bardzo dobrych relacji z klientami ( system CRM)
  • raporty i analizy,
  • rozwiązania umożliwiające pracę na wszystkich rodzajach urządzeń mobilnych,
  • moduł wspierający sprzedaż online.
Rozwiązanie jest dostępne nie tylko w formie stacjonarnej. Zainteresowani klienci mogą także zdecydować się na zastosowanie modelu usługowego, za pomocą którego będą mogli zarządzać poszczególnymi procesami w przedsiębiorstwie wyłącznie online. ERP jest doskonałym wyborem dla każdej firmy działającej między innymi na terenie Warszawy – z pomocą tego systemu zarządzanie działalnością gospodarczą staje się znacznie łatwiejsze. Dopasowanie konkretnych modułów do aktualnych potrzeb jeszcze nigdy nie było tak proste! Jeśli nie wiesz, w jaki sposób możesz je wykorzystać pod kątem prowadzonego biznesu, skorzystaj z naszej pomocy. Zapewniamy kompleksowe wsparcie w zakresie wyboru i wdrażania najlepszych na rynku rozwiązań.

Prowadzisz niewielką firmę i uważasz, że to rozwiązanie nie jest dla Ciebie? Nic bardziej mylnego – systemy ERP znakomicie sprawdzają się nawet przy mniejszych podmiotach gospodarczych.

Mamy wieloletnie doświadczenie w zakresie obsługi IT, dzięki czemu jesteśmy w stanie doskonale określić kluczowe potrzeby firmy względem oprogramowania. Od lat udowadniamy, że nawet najnowocześniejsze systemy nie muszą wiązać się z większymi wydatkami. Zachęcamy do skorzystania z naszej kompleksowej pomocy we wdrażaniu nowatorskich technologii. Gwarantujemy wsparcie informatyczne, dokładnie wyjaśniając, na czym polegają poszczególne moduły. System ERP to doskonały wybór zarówno dla podmiotów gospodarczych związanych z rynkiem usługowym, jak i dla firm zajmujących się sprzedażą towarów. Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty przede wszystkim przedsiębiorców ze stolicy. Właśnie tam mieści się nasze biur i na lokalnym rynku zdążyliśmy zdobyć zaufanie wielu klientów.

W ramach usługi Wieża s.c. z Warszawy pomaga między innymi w:
  • wyborze odpowiednich modułów ERP Optima (m.in. system CRM),
  • instalacji i konfiguracji wybranych elementów pakietu,
  • dostosowywaniu rozwiązań do konkretnych potrzeb firmy,
  • codziennej obsłudze systemu.
Szkolenia CRM Warszawa

W ramach systemu ERP, oferujemy także szkolenia CRM w Warszawie. Jesteśmy otwarci na potrzeby każdego przedsiębiorcy. Z naszej pomocy korzystają zarówno właściciele małych, dopiero startujących biznesów, jak i osoby, które od lat prowadzą duże firmy. Zawsze staramy się dostosować program do potrzeb uczestników. Poruszamy najistotniejsze kwestie związane z efektywną obsługą klienta. Oferujemy wsparcie między innymi w zakresie skutecznego monitorowania kontaktów z potencjalnymi nabywcami towarów lub usług. Zachęcamy do skorzystania z proponowanego rozwiązania, które dedykujemy przedsiębiorcom z najróżniejszych branż.

System CRM

Nowoczesny system Comarch ERP Optima to znakomity wybór dla małych oraz średnich firm. Warto podkreślić, że specjalnie opracowany moduł CRM sprawdza się przede wszystkim w kontekście regularnej rejestracji wszystkich zdarzeń obejmujących szeroko pojętą obsługę klienta. Nie bez znaczenia są również indywidualne potrzeby firmy, na które wpływają takie czynniki, jak jej wielkość oraz charakter prowadzonej działalności. W rezultacie CRM może odnosić się do wielu zagadnień. Wśród szczególnie istotnych czynników związanych z obsługą klienta, warto wymienić:
  • rejestrację kontaktów z klientami (data, klient, kto rozmawia, opis przebiegu rozmowy oraz jej czas),
  • rejestracja realizowanych czynności (termin zadania, opiekun, priorytet, procent wykonania),
  • ustalanie procedur obsługi,
  • rejestracja wywiadów (klient, pytania oraz odpowiedzi).
Jak widać, jest to rozwiązanie w pełni elastyczne, które z łatwością można dopasować do indywidualnych oczekiwań. Świetnie sprawdza się zarówno w przypadku dużych i średnich firm, jak i początkujących podmiotów gospodarczych. Dostosowanie poszczególnych modułów nie jest trudnym zadaniem. Chętnie pomożemy wdrożyć optymalne rozwiązania, mając na uwadze specyfikę prowadzonej działalności gospodarczej. Profesjonalny system CRM to doskonały wybór dla wszystkich firm z Warszawy, w których kluczową rolę odgrywa efektywna obsługa klienta. Szerokie pole możliwości do regularnej kontroli aktualnie podejmowanych działań pozwoli z odpowiednim wyprzedzeniem wdrożyć nowe rozwiązania. Dzięki opcji rejestrowania wszystkich kontaktów z klientami z łatwością można także sprawdzić wydajność pracy zatrudnionych osób. Nic dziwnego, że systemy CRM cieszą się coraz większą popularnością na polskim rynku. Nie czekaj, aż konkurencja wdroży je przed Tobą – skorzystaj z naszych usług i sprawdź, jakie korzyści wiążą się z omawianymi możliwościami.

Obecnie nowoczesny moduł CRM obejmuje przede wszystkim rejestrację kontaktów z klientami. Warto zwrócić uwagę na jego prostą strukturę, która opiera się głównie na realizowanych zadaniach oraz tak zwanych kontaktach. Pod tym pojęciem kryje się nieplanowane zdarzenie, podczas gdy definicją zadania są zaplanowane aktywności. Warto nieco bliżej przyjrzeć się tym kwestiom, mając na uwadze ich praktyczne zastosowanie. Na przykład zadaniem może być zaplanowany przez nas kontakt z klientem. W takim przypadku pierwszym krokiem będzie określenie kontrahenta poprzez wpisanie w systemie odpowiednich danych. Następnie wykonujemy telefon i zapisujemy przebieg rozmowy. Po wykonaniu tej czynności następuje zamknięcie zrealizowanego wcześniej zadania. Kluczowym atutem systemu CRM jest automatycznie otrzymane powiadomienie dotyczące zbliżającego się terminu realizacji zadania.

To jednak nie wszystkie rozwiązania dostępne w tym nowoczesnym module. Warto podkreślić, że Systemy Comarch ERP Optima oferują również możliwość skorzystania z funkcjonalnego terminarza. Wśród szczególnie przydatnych opcji należy zwrócić uwagę na dodawanie i edytowanie poszczególnych zadań. Terminarz jest świetnym rozwiązaniem dla każdego właściciela firmy, ponieważ z jego wykorzystanie może na przykład wypełniać grafik pracowników i na bieżąco nadzorować ich postępy w realizacji wyznaczonych zadań.

Zapraszamy na szkolenia CRM w Warszawie! Dzięki nam masz szansę zagłębić się we wszystkie tajniki nowoczesnego oprogramowania, dostosowując jego możliwości do własnych potrzeb. Zadbaj o lepszą efektywność wykonywanych obowiązków. Gwarantujemy kompleksowe wsparcie w zakresie instalacji i konfiguracji systemu CRM. Skorzystaj z naszej profesjonalne oferty już dziś. U nas atrakcyjne ceny zawsze idą w parze z szybką realizacją usług.

Co możemy zaoferować Twojej firmie?

Sprzęt

Oprogramowanie

Sieć

Archiwizacja/Backup danych

Konsulting

Poczta/Office 365

Bezpieczeństwo

Strony www

Sprzęt

Oprogramowanie

Sieć

Archiwizacja/Backup danych

Konsulting

Poczta/Office 365

Bezpieczeństwo

Strony www